Odată cu procesul de îmbătrânire se modifică şi metabolismul, iar lupta cu grăsimea devine o adevărată bătălie.

În aceste condiţii, câţiva oameni de ştiinţă recomandă anumite alimente, dar explică şi ce mâncăruri nu trebuie să combini, arată Daily Mail.

Astfel, aceştia susţin că oamenii care consumă iaurt, fructe de mare, carne de pui fără piele şi nuci au mai multe şanse să slăbească sau să menţină o anumită greutate. Pe de altă parte, cei care vor întâmpina probleme vor fi cei care consumă carne roşie, carne procesată şi carbohidraţi din pâine, cartofi şi dulciuri, după cum arată un studiu al unor oameni de ştiinţă americani.

Specialiştii au mai descoperit că brânza cu grăsime, laptele integral sau cel degresat nu au nicio legătură cu pierderea sau acumularea de kilograme. Dr. Jessica Smith spune că studiul a arătat că nu contează foarte mult conţinutul de grăsime al lactatelor.

De fapt, spune ea, oamenii consumă produse lactate cu un conţinut mic de grăsime în speranţa că nu se vor îngrăşa, dar acestea au mai mulţi carbohidraţi, fapt care poate duce la creşterea în greutate.

Mai mult, cercetătorii au transmis că este foarte important şi modul în care oamenii combină alimentele. De exemplu, carnea roşie combinată cu pâinea va duce sigur la creşterea în greutate, în timp ce carnea roşie cu legume nu va acelaşi efect.

Având în vedere că oamenii în vârstă sunt mai puţini activiti, dar îşi păstrează obiceiurile alimentare, specialiştii recomandă ca aceştia să consume cu 200 de calorii zilnic mai puţin decât în mod normal.