Pentru a rămâne la greutatea iniţială a corpului, sau pentru a pierde câteva kilograme în plus, este necesar să consumi alimente adecvate, care permit organismului o bună funcţionare.

Iată câteva exemple de astfel de alimente, potrivit LiveStrong:

Proteinele slabe stau la baza oricărei alimentaţii sănătoase. Le poţi găsi în carne, peşte, ouă, lactate sau soia. Cercetătorii de la Universitatea din Illinois au descoperit că cei care mănâncă mai multe proteine slăbesc mai repede decât ceilalţi.

Iaurtul. Potrivit cercetătorilor, consumul de calciu din produsele lactate poate reduce absorbţia de grăsimi, astfel menţinându-ţi greutatea. Alege însă iartul fără zahăr.

Căpşunile. Cercetătorii de la Institutul Salk au descoperit recent că acestea conţin un compus care ajută corpul să se ferească de diabet şi de afecţiuni ale sistemului nervos. Gustul dulce poate păcăli papilele gustative şi diminuează sau chiar elimină pofta de zahăr.

Fisticul conţine multe fibre şi grăsimi sănătoase. În plus, are foarte puţine calorii.

Spanacul este extrem de util în curele de slăbit, fiind bogat în acid folic şi alţi micronutrienţi care previn cancerul, Alzheimer-ul şi bolile de ficat.