Stresul este una dintre cele mai periculoase afecţiuni ale secolului, iar pentru a-i face faţă trebuie să ţii cont de câteva lucruri, printre care să eviţi anumite alimente, arată Prevention.

Produsele de panificaţie agravează starea de anxietate deoarece duc la creşterea nivelului de zahăr din sânge, care la rândul său ridică nivelul cortizolului, hormonul stresului.

Covrigeii, de asemenea, sunt carbohidraţi care te ajută doar pe moment crescându-ţi starea de spirit pentru ca mai târziu să te simţi şi mai rău.

Mai grav decât să consumi carbohidraţi este să te îndopi cu grăsimi trans, precum chipsurile de cartofi, cartofi prăjiţi şi nachos.

O cană de cafea stimulează nivelul dopaminei şi scade riscul de depresie, însă băuturile de genul moccacino sunt pline de zahăr şi nu o să te simţi deloc bine.

Totodată, băuturile carbogazoase trebuie plasate pe raftul cu “alimente interzise”.

Dacă atunci când eşti supărat te gândeşti imediat la o porţie de îngheţată, poate ar fi bine să te răzgândeşti. Zahărul te va face să te simţi rău mai târziu, iar lactoza poate provoca disconfort gastro-intestinal.