Când stresul te copleşeşte te poţi relaxa apelând la câteva metode foarte simple. De exemplu, spală-te pe mâini cu apă caldă, deoarece în acest fel sistemul nervos parasimpatic reacţionează calmându-te, arată Daily Mail. Tocmai de aceea sunt recomandate băile calde cu săruri atunci când te simţi obosit.

Ai observat că oamenii fericiţi murmură? Nu este o coincidenţă, ci un lucru dovedit. Studiile au arătat că acest lucru are un efect pozitiv asupra tensiunii arteriale.

Cercetările au arătat că mestecatul ajută la reducerea nivelului de cortizol, dar se recomandă înlocuirea gumei cu ţelină, pentru că poţi profita şi de efectele apigeninei pe care o conţine.

Ia un pix şi desenează ceva. Orice. Simplul gest va avea efecte importante asupra psihicului tău.

Masează-ţi pentru câteva minute sprâncenele şi vei simţii o eliberare.

O situaţie stresantă te poate împinge imediat către dulapul cu dulciuri. Probabil că o gustare sănătoasă nu va fi prima ta alegere, însă ar trebui şă ştii că salata verde are calităţi sedative.

Şi nu în ultimul rând, o îmbrăţişare ţi-ar putea face foarte bine, pentru că în acest fel se eliberează oxitocina, hormonul dragostei.