Este uşor să te menţii sănătos în timpul verii, însă nici toamna nu se lasă mai prejos, punându-ne la la dispoziţie multe fructe si legume specifice.

Iată cu ce te poţi înfrupta în această perioadă, potrivit Huffington Post:

Dovleci – foarte bogaţi în alfa şi beta-caroten, doi nutrienţi care sunt asociaţi cu longevitatea. Pulpa lor este plină de fibre, contribuind la menţinerea senzaţiei de saţietate, iar seminţele abundă de grăsimi sănătoase.

Morcovi – sunt o sursă preţioasă de vitamina A şi beta-caroten, dar sunt bogaţi şi în fibre, potasiu şi vitaminele C şi K.

Rodii – sunt pline de antioxidanţi, fibre şi vitaminele C şi K, având capacitatea de a diminua riscul de cancer la sân şi prostată.

Anghinare – bogată în vitamina C, fibre şi antioxidanţi. Potrivit unor studii, are o densitate de asemenea substanţe chiar mai mare decât ciocolata neagră sau afinele. În plus, este foarte săracă în calorii.

Sfeclă – are o extraordinară putere antioxidantă şi antiinflamatorie, similară cu a rodiilor şi a afinelor.

Varză – conţine vitamina C, fibre şi potasiu, scăzând riscul de cancer la fel ca o altă legumă din aceeaşi familie, broccoli.

Ceapă – scade colesterolul şi presiunea sanguină, reducând riscul de cancer de prostată, boli inflamatorii şi având proprietăţi antihistaminice.